چگونه از شر موهای پرپوز خلاص شویم: 10 گام برای صاف شدن یال

موهای پرپوز می توانند ناامید کننده باشند و ما را نسبت به ظاهر خود آگاه کنند. اما نگران نباشید، راه های مختلفی برای رام کردن این رشته های سرسخت و دستیابی به یک یال صاف و براق وجود دارد. در اینجا 10 مرحله وجود دارد که به شما کمک می کند تا برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شوید!

مرحله 1: از محصولات موی مناسب استفاده کنید

استفاده از محصولات موی مناسب می تواند تفاوت زیادی در مدیریت موهای پرپوز ایجاد کند. به دنبال محصولاتی باشید که حاوی موادی مانند سیلیکون هستند که می توانند به صاف و رام کردن موهای شما کمک کنند. برخی از گزینه های خوب عبارتند از:

  • سرم یا روغن موی سبک
  • یک کرم صاف کننده مو یا ژل کرم
  • اسپری مو یا واکس مو

مرحله 2: از شانه دندانه پهن

استفاده کنید
هنگام گره زدن موهای خود، از یک شانه دندانه پهن استفاده کنید تا به آرامی گره ها و گره ها را از بین ببرید. این امر به جلوگیری از شکستگی و کاهش میزان ریزش کمک می کند.

مرحله 3: موهای خیس را جدا کنید

گره‌زدن موها در زمانی که خیس هستند بسیار ساده‌تر از انجام این کار در زمانی است که خشک هستند. از یک شانه با دندانه پهن یا انگشتان خود استفاده کنید تا به آرامی گره ها و گره ها را حل کنید.

مرحله 4: از استفاده از ابزارهای Heat Styling اجتناب کنید

ابزارهای حالت دهنده حرارتی می توانند به موهای شما آسیب برسانند و باعث وز و وز شدن آن ها شوند. سعی کنید استفاده از ابزارهای سبک حرارتی را محدود کنید یا از دمای کمتری استفاده کنید تا آسیب را به حداقل برسانید.

مرحله 5: از پخش کننده مو

استفاده کنید
پخش‌کننده مو می‌تواند به توزیع یکنواخت گرما کمک کند و از لکه‌های داغی که می‌توانند باعث ریزش مو شوند، جلوگیری کند. همچنین می تواند به حجم و بافت موهای شما کمک کند.

مرحله 6: از حوله میکروفایبر استفاده کنید

استفاده از حوله میکروفیبر برای خشک کردن موها می تواند به کاهش موخوره و وز شدن مو کمک کند. حوله های میکروفایبر نسبت به حوله های معمولی برای موهای شما ملایم تر هستند و می توانند به جذب رطوبت اضافی کمک کنند.

مرحله 7: موهای خود را با حوله مالش ندهید

هنگامی که از حمام خارج شدید، موهای خود را به آرامی با یک حوله میکروفیبر پاک کنید تا رطوبت اضافی از بین برود. از مالیدن موهای خود با حوله خودداری کنید، زیرا این کار می تواند باعث اصطکاک و پف کردن موها شود.

مرحله 8: از سرم یا روغن مو استفاده کنید

استفاده از سرم یا روغن مو بر روی موهایتان می تواند به صاف و رام کردن پرزها کمک کند. به دنبال محصولاتی باشید که حاوی موادی مانند روغن آرگان، روغن نارگیل یا روغن جوجوبا هستند.

مرحله 9: از اسپری مو یا ژل مو

استفاده کنید
استفاده از اسپری مو یا ژل مو می تواند به حفظ موهای شما کمک کند و از ریزش مو جلوگیری کند. به دنبال محصولاتی باشید که دارای برچسب “نگهداری سبک” یا “نگهداری متوسط” هستند تا از سنگینی موهایتان جلوگیری کنید.

مرحله 10: بافت طبیعی خود را در آغوش بگیرید

در نهایت، بافت موی طبیعی خود را در آغوش بگیرید! سعی نکنید با استفاده از محصولات یا ابزارهای زیاد حالت دهنده، با بافت طبیعی موهای خود مبارزه کنید. در عوض، با بافت طبیعی موهای خود کار کنید تا ظاهری صاف و براق داشته باشید.

 

موضوعات: بدون موضوع  لینک ثابت


فرم در حال بارگذاری ...